Właścicielem sklepu internetowego www.WyciskarkiSokow.pl jest firma:
CAFMAR
ul. Broniewskiego 31/6
82-300 Elbląg
e-mail: info@WyciskarkiSokow.pl
nr telefonu: +48 600 33 7373
NIP 578-123-13-22
REGON 171014937
Regulamin zakupów w sklepie internetowym WyciskarkiSokow.pl
- 1
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep WyciskarkiSokow.pl, prowadzony przez firmę CAFMAR Mariusz Matwiejczyk z siedzibą w Elblągu 82-300, przy ul. Szarych Szeregów 11/5, NIP5781231322, REGON 171014937 (dalej zwaną też „Sklepem”).
- 2
Dokonywanie zakupów.
- Klient wybiera towar z oferty Sklepu prezentowanej na stronie internetowej www.wyciskarkisokow.pl i składa zamówienie korzystając z ww. strony internetowej.
- W celu realizacji zamówienia, klient proszony jest o podanie danych, umożliwiających szybką i bezpieczną wysyłkę:
– imię, nazwisko,
– adres do wysyłki,
– nr telefonu,
– adres email (brak obowiązku).
- Z chwilą złożenia zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie powiadomień związanych z realizacją zamówienia na podany przez siebie adres e-mail, lub nr telefonu.
- Cena towaru wyświetlana przy jego nazwie, jest ceną brutto (z VAT) i nie obejmuje opłaty za dostawę, chyba, że wartość zamówienia opiewa na kwotę wyższą niż 250zł, co jest równoznaczne z bezpłatną przesyłką na terenie kraju.
- Sklep dokłada najwyższej staranności, aby informacje o towarach jak najdokładniej odpowiadały rzeczywistości.
- O chwilowej niedostępności jakiegokolwiek zamówionego produktu Sklep powiadamia za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Sklep oferuje następujące formy płatności za zamówione towary:
- za pobraniem – cenę towaru oraz opłatę należną za dostawę towaru Klient płaci przy odbiorze kurierowi;
- przelewem – towar zostanie wysłany po wpłynięciu całej ceny za towar wraz z ewentualną opłatą za dostawę, rachunek bankowy Sklepu. Numer rachunku bankowego Sklepu:
65 2490 0005 0000 4500 1427 8190
- kartą kredytową – Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po udanej autoryzacji karty kredytowej,
- szybkimi płatnościami „Transferuj” – towar zostanie wysłany po wpłynięciu potwierdzenia do Sklepu, że cała należność za towar i przesyłkę została uiszczona,
- płatnością w ratach.
- Promocje dostępne na sklepie nie łączą się z innymi promocjami, bonami, kuponami rabatowymi, czy płatnością w ratach 0%.
- Każdy Klient na dowód zakupu towaru otrzymuje od Sklepu paragon lub – na życzenie – fakturę VAT.
- Jeśli faktura VAT ma zostać wystawiona na Klienta prowadzącego działalność gospodarczą i/lub będącego podatnikiem podatku VAT, w zamówieniu należy podać dane oraz NIP Klienta. Dokonując zakupu w Sklepie i potwierdzając złożenie zamówienia, Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
- Zakupiony produkt jest dostarczany Kupującemu na adres wskazany w zamówieniu za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest kompletna. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji”.
- Kupujący potwierdza pisemnym pokwitowaniem odbiór przesyłki od firmy kurierskiej. Z chwilą złożenia pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z jego posiadaniem i użytkowaniem.
- 3
Opieka pogwarancyjna.
- Sklep zapewnia możliwość naprawy zakupionych u niego urządzeń, także po upływie okresu gwarancyjnego.
- Usługa naprawy w okresie pogwarancyjnym jest odpłatna.
- Sklep posiada w sprzedaży wszystkie części zamienne.
- 4
Odstąpienie od umowy.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie pisemnie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, na adres CAFMAR.
- Towar, w stosunku do którego Kupujący odstąpił od umowy zgodnie z pkt.1, musi być zwrócony Sprzedawcy w stanie niezmienionym, czyli takim w jakim znajdował się w chwili jego otrzymania od Sprzedawcy, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
- Dokonanie zwrotu towaru następuje po uprzednim przesłaniu pisemnego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w pkt.1. Towar powinien być odesłany razem z otrzymaną wraz z nim fakturą / paragonem, dołączoną instrukcją obsługi oraz opisem zawierającym nr zamówienia oraz dane Kupującego, dokonującego zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym w ciągu 14 dni na wskazane przez klienta konto. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Transport przesyłki w przypadku zwrotu należy dokonać przesyłką kurierską. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- 5
Reklamacja.
- Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub ulegnie awarii podczas normalnego użytkowania, z przyczyn niezależnych od Kupującego, ma on prawo skorzystać z ochrony gwarancyjnej.
- Produkty posiadają gwarancję importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej, którą Kupujący otrzymuje wraz z towarem. W takim przypadku Kupujący zawsze postępuje wg wytycznych przedstawionych w oryginalnej karcie gwarancyjnej.
- W innych przypadkach, niż w pkt.2., dla rozpatrzenia reklamacji, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru oryginalną kartę gwarancyjną, wraz z kopią faktury/paragonu zakupu.
- Kupujący może złożyć reklamację w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres email: info@wyciskarkisokow.pl lub w formie pisemnej na adres CAFMAR. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- przedmiot reklamacji, z zaznaczeniem żądania Kupującego,
- datę zawarcia Umowy, stanowiącej podstawę reklamacji,
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- paragon/fakturę potwierdzającą zakup.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez CAFMAR poprawnie złożonej reklamacji.
- 6
Opinie w Sklepie Internetowym WyciskarkiSokow.pl
- Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
- 7
Postanowienia końcowe.
- Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
- Nazwy producentów towarów oraz ich marki należą do ich właścicieli lub innych upoważnionych podmiotów i prezentowane są w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.
- Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1182 z późn.zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych wyciskarkisokow.pl w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.
- Każdy Klient ma między innymi prawo wglądu do swoich danych oraz do żądania ich poprawienia lub usunięcia zgodnie ze wskazaną wyżej ustawą.
- Sklep WyciskarkiSokow.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach oraz zmian cen. Sklep WyciskarkiSokow.pl nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialny wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania i stosowania oferowanych towarów. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Prezentowane na stronie materiały mają wyłącznie charakter informacyjno – edukacyjny. W żadnym wypadku nie mogą być traktowane jako wskazówki lecznicze, czy też propozycje do samodzielnego leczenia się bez wcześniejszej konsultacji z lekarzem.
Wszelkie uwagi, reklamacje prosimy kierować do:
WyciskarkiSokow.pl
ul. Broniewskiego 31/6
e-mail:info@wyciskarkisokow.pl
tel.: 600 33 73 73
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 25.grudnia 2014r.